خبرنگاران دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواهان برگزاری آزمون های زبان در این استان شدند

به گزارش مجله مدیاپلیر، بوشهر- خبرنگاران- جمعی از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در نامه ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواهان برگزاری آزمون های زبان در این استان شدند.

خبرنگاران دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواهان برگزاری آزمون های زبان در این استان شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در این نامه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار خبرنگاران نهاده شد، بیان شده است: در حالی که هم اکنون چندین رشته دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر فعال است و تعداد زیادی از دانشجویان این استان تحصیلات تکمیلی این مقطع را در استان های دیگر طی می نمایند، بوشهر از جمله محدود استان هایی است که در آن آزمون EPT , TOLIMO و سایر آزمون های سراسری زبان برگزار نمی گردد.

در این نامه یادآوری شده است: از آنجا که فارغ التحصیلی صدها دانشجوی مقطع دکترا، منوط به موفقیت در این آزمون است، برای شرکت در آزمون سراسری زبان ناچارند به شهرهای همجوار همانند شیراز و اهواز سفر نمایند که در این شرایط وخیم و بحرانی کرونا، مسافرت آنها همراه با خطر است و از این رو شرکت بسیاری از دانشجویان مقطع دکترای استان بوشهر در این آزمون در ماه های گذشته امکان پذیر نشده است.

این دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی ساکن استان بوشهر، خواهان پیگیری مسئولان برای برگزاری آزمون سراسری زبان مقطع دکترا در مرکز این استان در آینده شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 750

به "خبرنگاران دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواهان برگزاری آزمون های زبان در این استان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد بوشهر خواهان برگزاری آزمون های زبان در این استان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید