خبرنگاران خلیج فارس مواج شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز به سبب وزش بادهای شدید، خلیج فارس بویژه سواحل جنوبی و مرکزی استان مواج و متلاطم شده است.

خبرنگاران خلیج فارس مواج شد

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با این شرایط خلیج فارس تا روز پنج شنبه برای ترددهای دریایی نامساعد است و دریانوردان در این مدت باید از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

وی بیان نمود: دمای هوا در این مدت به طور نسبی کاهش می یابد اما انتظار می رود از روز پنج شنبه دمای هوا به تدریج افزایش یابد.

مساعدی ادامه داد: امروز نفوذ پدیده گرد و غبار روی سواحل شمالی و مرکزی استان و در پی آن کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با گرد و غبار و در برخی نقاط در اوایل روز همراه با مه صبحگاهی و در مناطق ساحلی همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت، روی سواحل شمالی 14 تا 40 و سواحل مرکزی و جنوبی استان 18 تا 46 و فراساحل جنوبی گاهی تا 54 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی استان 60 تا 120 گاهی 150 سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 180 و فرا ساحل جنوبی تا 210 سانتی متر پیش بینی می شود.

وی اضافه نمود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا 00:24 بامداد، جزر اول ساعت 05:31 بامداد، مد دوم دریا ساعت 12:54 و جزر دوم ساعت 20:31 خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 367

به "خبرنگاران خلیج فارس مواج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیج فارس مواج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید