حمله دوباره ارتش ترکیه به شرق سوریه

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرگزاری سانا گزارش داد: نیرو های ترکیه و جناح های مخالف مسلح سوریه که توسط آنکارا پشتیبانی می شوند، منطقه ابوراسین حسکه در شرق سوریه را بار دیگر هدف قرار دادند.

حمله دوباره ارتش ترکیه به شرق سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی گزارش دادند که طی این حمله منازل مسکونی و اموال شهروندان در روستای دادا عبدال در حوالی ابو راسین مورد هدف قرار گرفته و خسارت های مادی به خانه ها و املاک مردم این منطقه وارد شده است.

این منابع افزودند: ترکیه همچنان به جنایات خود علیه مردم و اموال و دارایی های عمومی آن ها در مناطق تحت کنترل خود ادامه می دهد. ارتش و شبه نظامیان ترکیه تیر های برق را در منطقه ابو راسین برای قاچاق و فروش به بازرگانان ترکیه سرقت می کنند.

ترکیه و مزدوران سوری وفادار به آن مهر ماه سال 98 در چارچوب عملیات نظامی که بهار صلح نامیده و از غرب فرات آغاز شد، در دو عملیات به نام های سپر فرات و زیتون خرد شده از شهر رأس العین تا تل ابیض در شرق فرات را اشغال کردند.

گروه های تروریستی وابسته به تحریر الشام و سایر گروه های تروریستی متحد این گروهک از جمله تروریست های خارجی که از مرز های ترکیه وارد سوریه شده اند و در استان های ادلب و حسکه گسترش یافته اند، از انواع سلاح هایی که ترکیه در اختیار آن ها قرار می دهد در حمله به نیرو های ارتش سوریه، روستاها، شهر ها و غیرنظامیان سوری استفاده می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 889

به "حمله دوباره ارتش ترکیه به شرق سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره ارتش ترکیه به شرق سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید