جنجال جدید نیمار؛ از قرنطینه فرار کرد و راهی برزیل شد؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، افزایش سرعت شیوع کرونا باعث شده تا دولت های اروپایی تصمیم بگیرند تا محدودیت های شدیدی را برای خروج فرزندانشان از منازل ایجاد نمایند.

جنجال جدید نیمار؛ از قرنطینه فرار کرد و راهی برزیل شد؟

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فوتبالیست ها هم به عنوان شخصیت های مشهور جامعه از تصمیم دولت ها در خصوص ماندن در خانه حمایت می نمایند و در روز های اخیر با هشتگ در خانه بمانیم از این مسئله حمایت کردند. هر چند که در روز های اخیر بازیکنان پی اس جی در منازل خود تمرین می کردند، اما قرنطینه در فرانسه از روز گذشته به صورت رسمی اغاز شد. بازیکنان با دستور کادر فنی در سالن بدنسازی در خانه تمرینات ویژه را انجام می دهند تا از امادگی دور نشوند.

اما مطبوعات فرانسه امروز به این نکته اشاره نموده اند که نیمار که معمولا تصاویری زیادی از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر می نماید، این بار تصویری از خودش در حال تمرین کردن در منزلش به اشتراک نگذاشته است. به همین خاطر لوپاریزین ادعا نموده است که نیمار احتمالا با پروازی خصوصی راهی برزیل شده تا به کشورش برگردد چرا که در ان جا شیوع کرونا تا کنون بسیار کمتر بوده و فقط 321 نفر مبتلا شده اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

اگر نیمار به برزیل سفر نموده باشد به این معنی است که دستورات دولت فرانسه را زیر پا گذاشته است، نکته ای که قطعا جنجال جدیدی را برای این ستاره پرحاشیه ایجاد خواهد نمود. البته هم تیمی های دیگر نیمار علاقه خود برای بازگشت به برزیل را انکار ننموده اند. همسر تیاگو سیلوا در صفحه اینستاگرامش اعلام نموده است که دوست داشته به برزیل برگردد، اما به خاطر نامشخص بودن زمان بازگشت تیاگو به تمرینات، منصرف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 343

به "جنجال جدید نیمار؛ از قرنطینه فرار کرد و راهی برزیل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال جدید نیمار؛ از قرنطینه فرار کرد و راهی برزیل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید