تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 340 هزار نفر رسید

به گزارش مجله مدیاپلیر، آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد تعداد تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا تا عصر چهارشنبه به بیش از 340 هزار نفر رسیده است.

تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 340 هزار نفر رسید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، آمارهای جدید دانشگاه جانز هاپکینز حاکی است تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا تا عصر چهارشنبه به بیش از 19.6 میلیون نفر رسیده و تعداد تلفات نیز به بیش از 340586 نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ایالت نیویورک با 37687 فوتی بیشترین آمار مرگ و میر را در بین ایالت های آمریکا داشته و تگزاس با 27298 فوتی در رتبه دوم قرار گرفته است. ایالت های کالیفرنیا و فلوریدا نیز مرگ بیش از 21 هزار نفر را تایید نموده اند.

ایالت های نیوجرسی، ایلینوی، پنسیلوانیا، میشیگان ماساچوست و جورجیا نیز بیش از 10 هزار فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده اند. آمریکا بیشترین آسیب را از بحران شیوع ویروس کرونا متحمل شده به طوری که 18 درصد تلفات دنیای این ویروس مربوط به این کشور است.

تلفات ویروس کرونا در آمریکا روز سه شنبه به بیش از 3725 نفر رسیده که این بالاترین تلفات از شروع این بحران تا به امروز به شمار می رود.

تعداد افراد بستری شده در بیمارستان های آمریکا به خاطر ابتلا به کرونا نیز به بیش از 124686 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 936

به "تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 340 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 340 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید