تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در میلان علیه گواهی سلامت

به گزارش مجله مدیاپلیر، منابع ایتالیایی اعلام کردند هزاران نفر از مردم میلان علیه گواهی سلامت و محدودیت های کرونا در این شهر تظاهرات کردند.

تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در میلان علیه گواهی سلامت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر تی، هزاران نفر از مردم میلان ایتالیا در اعتراض به گواهی سلامت (کارت واکسیناسیون) امروز (یکشنبه) به خیابان آمده و تظاهرات کردند. آنان در میدان فونتانا جمع شدند، حتی جمعیت به خیابان های اطراف نیز کشیده شد و تظاهرکنندگان خاتمه به سمت یکی از اصلی ترین میدان های میلان رفتند.

بعضی از گزارش ها حاکی از آن است که پلیس ضد شورش نیز برای مقابله با معترضان وارد عمل و با آنان درگیر شده است. احتمال افزایش تعداد نیرو های پلیس در این منطقه ها نیز وجود دارد با وجود درگیری شدید میان پلیس و مردم میلان رسانه های محلی اعلام کردند احتمال کم شدن این نوع تظاهرات وجود دارد.

این تظاهرات سیزدهمین دور تظاهرات علیه گواهی سلامت در ایتالیا بود که علاوه بر میلان در بعضی از شهر های دیگر این کشور نیز برگزار گردید. تظاهرت کنندگان از مقامات می خواهند محدودیت های مربوط به گواهی سلامت در فضای آزاد را بردارند.

براساس آمار های دنیای، آمریکا با بیش از 45.7 میلیون مبتلا و بیش از 744 هزار قربانی همچنان در صدر لیست کشور های درگیر با بیماری کووید-19 قرار گرفته است و هند نیز با آمار بیش از 34 میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم دنیای به لحاظ اندازه ابتلا قرار گرفته است و آمار مبتلایان به کووید-19 در برزیل هم از 21.6 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور دنیا به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

ایتالیا نیز دوازدهمین کشور دنیا از لحاظ آمار مبتلایان به کرونا می باشد؛ در این کشور با مبتلا شدن 2 هزار و 437 نفر دیگر به کرونا تعداد مبتلایان به 4 میلیون و 717 هزار و 899 نفر و بعلاوه با مرگ 24 تن دیگر تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا به 131 هزار و 541 نفر رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1383

به "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در میلان علیه گواهی سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در میلان علیه گواهی سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید