ترامپ: چین به دنبال پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش مجله مدیاپلیر، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که چین برای شکست او در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دست به هر اقدامی خواهد زد.

ترامپ: چین به دنبال پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه انتقادهایش علیه چین به بهانه شیوع ویروس کرونا در اظهاراتی ادعا نموده است که چین برای شکست من در انتخابات ریاست جمهوری، هر کاری را بتواند انجام خواهد داد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا که به خاطر عملکرد ضعیفش در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا به شدت با انتقادهای گسترده ای روبرو شده، در مصاحبه ای بار دیگر به چین حمله نموده و مدعی شده است که پکن مایل به پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 است.

ترامپ اضافه نمود: چین برای شکست من در انتخابات ریاست جمهوری 2020 هر کاری را که بتواند انجام خواهد داد.

ترامپ از چند هفته قبل تا به امروز سازمان بهداشت جهانی را به جانبداری از چین و کوشش برای مخفی کردن اطلاعات اولیه در مورد شیوع ویروس کرونا متهم نموده است.

وی همچنین مدعی شده است که سازمان بهداشت جهانی، آمریکا را گمراه و با چین برای پنهان کردن اطلاعات مربوط به شیوع این ویروس مرگبار تبانی نموده است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه نمود: چین خواستار پیروزی جو بایدن در انتخابات است تا فشارهایی که دولت آمریکا طی سال های اخیر علیه چین در مسائل تجاری و دیگر موضوعات وارد نموده، کاهش پیدا کند.

ترامپ گفت: چینی ها دارند با استفاده از روابط عمومی کوشش می نمایند تا طوری وانمود نمایند که در موضوع شیوع ویروس کرونا بی گناه و بی تقصیر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 518

به "ترامپ: چین به دنبال پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین به دنبال پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید