تدابیر دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله مدیاپلیر، تداوم گسترش پرشتاب ویروس کرونا در ایتالیا، دولت این کشور را مجبور به اتخاذ تدابیر بهداشتی جدید نموده است.

تدابیر دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا

با ما همراه باشید و با تور نوروزی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ، بر اساس دستورالعمل دولت ایتالیا، مدارس، دانشگاه ها، سینماها، رستوران ها، اماکن ورزشی و مراکز تفریحی در سه استان لومباردیا، ونتو و امیلیا رومانیا در شمال این کشور برای یک هفته دیگر تعطیل خواهد بود. تا کنون در این سه استان بیش از یک هزار و ششصد مورد آلودگی به ویروس کرونا ثبت شده است. دولت ایتالیا همچنین از مردم دعوت کرد بیمارستان ها و به ویژه اورژانس ها را شلوغ ننمایند و با پزشک خانواده خود در تماس باشند.

دولت ایتالیا با توجه به اقتصاد نابسامان و شرایط اضطراری این کشور، تمهیداتی را برای یاری و حمایت مالی از صاحبان صنایع و فعالان مالی و کاهش مالیات شرکت هایی که بر اثر شیوع کرونا ضرر نموده اند، اندیشیده است.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا گفت: ما تمام تدابیر لازم را در شرایط کنونی برای یاری به شرکت ها و افرادی که در کانون بحران کرونا هستند، اتخاذ نموده ایم.

بر اساس دستورالعمل دولت، افرادی که در مناطق شمالی این کشور زندگی می نمایند به منظور ایمنی خود و دیگران باید فاصله فیزیکی خود را با طرف مقابل حداقل تا یک متر حفظ نمایند و از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری نمایند.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا نزدیک به دو هزار نفر و شمار قربانیان 34 نفر اعلام شده است که تقریبا تمامی این موارد در استان های شمالی این کشور هستند. کارشناسان ایتالیایی پیش بینی می نمایند که فرایند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور برای حداقل یک هفته تا 10 روز دیگر ادامه پیدا کند سپس تدابیر اتخاذ شده بهداشتی در کشور، موثر واقع شده و از پیشروی سریع آن به صورت فعلی، جلوگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 359

به "تدابیر دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید