تجمع طرفداران پرسپولیس، اعتراض به رسول پناه و دلخوری از خلیل زاده، تجمع کنندگان به استادیوم کاظمی رفتند

به گزارش مجله مدیاپلیر، جدایی شجاع خلیل زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و طرفداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی نموده، ناراحت بودند.

تجمع طرفداران پرسپولیس، اعتراض به رسول پناه و دلخوری از خلیل زاده، تجمع کنندگان به استادیوم کاظمی رفتند

تعدادی از طرفداران پرسپولیس با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان و ساختمان این باشگاه به مسائل اخیر این تیم اعتراض کردند.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی مختلفی مانند انتشار فایل های صوتی و تصویری مهدی رسول پناه، جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، استعفای علی رغبتی از عضویت در هیأت مدیره، ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی از صحبت های سرپرست مستعفی و در نهایت استعفای رسول پناه روبرو شد.

به همین دلیل تعدادی از طرفداران پرسپولیس صبح امروز ابتدا مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع نموده و لحظاتی بعد به مقابل ساختمان این باشگاه رفتند تا اعتراض خود را درباره حواشی اخیر اعلام نمایند.

حدود 50 نفر از طرفداران مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند اما با توجه به اینکه هیچ یک از مدیران در داخل ساختمان حضور نداشتند، جوابی برای این اعتراض ها دریافت نکردند.

جدایی شجاع خلیل زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و طرفداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی نموده، ناراحت بودند.

پیوستن محمد نادری به استقلال هم از دیگر مسائلی بود که سبب انتقاد طرفداران شد.

حدود 40 دقیقه پس از تجمع طرفداران نیروی انتظامی آنها را متفرق کرد. تعدادی از تجمع نمایندگان به سمت استادیوم شهید کاظمی رفتند تا در محل تمرین پرسپولیس گلایه های خود را به بازیکنان، مدیر و کادر فنی اعلام نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 799

به "تجمع طرفداران پرسپولیس، اعتراض به رسول پناه و دلخوری از خلیل زاده، تجمع کنندگان به استادیوم کاظمی رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع طرفداران پرسپولیس، اعتراض به رسول پناه و دلخوری از خلیل زاده، تجمع کنندگان به استادیوم کاظمی رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید