با اقتدارترین برد استقلال بعد از 12 فصل با محمود فکری

به گزارش مجله مدیاپلیر، استقلال در حالی مس رفسنجان را با نتیجه 2-0 شکست داد که آخرین بار لیگ هشتم را با برد دو بر صفر شروع نموده بود و بعد از آن تجربه برد با اختلاف دو گل را نداشت.

با اقتدارترین برد استقلال بعد از 12 فصل با محمود فکری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته آغازین لیگ برتر استقلال یکی از چهار برنده بازی ها بود اما ضعیف ترین برد را در بین این تیم ها کسب کرد تا در رده چهارم پشت سر شهرخودرو ، نساجی و گل گهر قرار گیرد. البته چند سالی است که به برد با اقتدار استقلال در هفته ابتدایی لیگ برتر عادت نداریم و این تیم هفته های پایانی به خودش می آید که دیر شده است.

استقلال بعد از 4 فصل ناکامی در بردن توانست هفته اول لیگ را با برد آغاز کند. بردی که طرفداران این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار نموده چون حدود 12 سال بود که به این خوبی لیگ را آغاز ننموده بودند. استقلال آخرین بار لیگ هشتم را با برد دو بر صفر آغاز نموده بود و بعد از آن تجربه برد با اختلاف دو گل را نداشت. استقلال فکری علاوه بر دو گلی که زد کمی هم بد شانس بود چون داور بازی می توانست یک یا دو پنالتی هم برای این تیم بگیرد تا بازی با اختلاف گل بیشتری تمام گردد استقلال به صدر جدول صعود کند اما در نهایت بازی با همان دو گل تمام شد و بازی یک طرفه برابر تیم تازه لیگ فزونی شده مس رفسنجان امید طرفداران را برای قهرمانی استقلال بالا برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 825

به "با اقتدارترین برد استقلال بعد از 12 فصل با محمود فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اقتدارترین برد استقلال بعد از 12 فصل با محمود فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید