باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: از فرصت های ایجاد شده در حوزه فضای مجازی باید بیشتر بهره برد.

باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم

محمدمهدی شهریاری امروز 8 دی ماه در جلسه کارگروه فضای مجازی، با اشاره به اینکه فضای مجازی دنیای جدیدی را پیش روی مخاطبان باز نموده است، گفت: این دنیای جدید سرشار از تهدید ها و فرصت ها است که باید تهدید ها را به فرصت و از فرصت ها نیز به نحو شایسته استفاده کرد.

شهریاری با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب و تدوین سیاست های ویژه در مورد بهره مندی بیشتر از فضای مجازی ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب می توان از فرصت های فضای مجازی در حوزه های مختلف مالی ، فرهنگی ، دینی و مذهبی و اجتماعی در راستای اطلاع رسانی مطلوب عملکرد دولت و ارتقای بسیاری از شاخص های استان بهره برد.

به گزارش خبرنگاران؛ وی تربیت افراد متخصص و مطلع در این حوزه را یاد آور شد و اضافه نمود: برای کاهش آسیب ها و تهدید های فضای مجازی، نیازمند حضور فعال افراد توانمند و متخصص و تربیت افراد مطلع به این حوزه در استان هستیم.

استاندار گفت: با برنامه ریزی مناسب می توانیم اثرات تخریبی فضای مجازی در حوزه منافع ملی و اعتقادات دینی و مذهبی را کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 247

به "باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید