الان زمانی است که باید مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم (

به گزارش مجله مدیاپلیر، فوق ستاره بارسلونا با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم خواست در خانه هایشان بمانند.

الان زمانی است که باید مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم (

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از فارس، فوق ستاره بارسلونا با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم خواست در خانه هایشان بمانند.

لیونل مسی نوشت: در حال حاضر روزهای سختی برای همه است، ما نگران هستیم، می خواهیم یاری کنیم تا با گذاشتن خودمان به جای کسانی که بیشترین سختی را می کشند و یا به صورت مستقیم به دلیل ابتلای خودشان، خانواده یا دوستانشان درگیر این موضوع هستند و یا کسانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می جنگند، یاری کنیم و آرزو می کنیم که قوی باشند.

سلامتی همواره باید اولویت اول و اصلی باشد. این یک لحظه استثنایی است و شما باید از دستورالعمل های سازمان های بهداشتی و مقامات دولتی پیروی کنید. فقط از این طریق می توان با آن (کرونا) به طور مؤثر مبارزه کرد.

الان وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم. الان بهترین زمان برای گذراندن زمان و لذت بردن در کنار نزدیکانمان است.

امیدوارم بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر شکست دهیم و از بین ببریم. در خانه بمانیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 321

به "الان زمانی است که باید مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الان زمانی است که باید مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید