افزایش قیمت خانه در ایتالیا

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرگزاری خبرنگاران- موسسه آمار ایتالیا اعلام نمود، قیمت خانه به ویژه در جنوب این کشور افزایش یافته است.

افزایش قیمت خانه در ایتالیا

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، موسسه آمار ایتالیا اعلام نمود، برخلاف همه گیری ویروس کرونا، قیمت خانه به ویژه در جنوب این کشور افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان اسپوتنیک، موسسه ملی آمار ایتالیا (ایستات) در تازه ترین گزارش خود درباره بازار جابجایی مسکن در این کشور، اعلام نمود، برخلاف همه گیری بیماری کووید-19 در ایتالیا، در سال 2020 میلادی (99 شمسی)، قیمت مسکن به طور متوسط یک ممیز 9 دهم درصد افزایش یافته است. در این میان، قیمت خانه های نوساز دو ممیز یک دهم درصد افزایش یافته است. اما در مقایسه با سال 2010 میلادی (88 شمسی)، یعنی سالی که تازه ترین داده های خرید و فروش در دسترس است، قیمت خانه در ایتالیا 15 درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش ایستات، در سه ماهه چهارم سال 2020 میلادی، بیشترین افزایش قیمت خانه در جنوب و جزایر ایتالیا و به میزان سه درصد بوده است. در حالیکه این میزان از افزایش در شمال غربی و شمال شرقی کشور به ترتیب برابر با یک ممیز هفت و یک ممیز هشت دهم درصد و در مرکز برابر با دو دهم درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1060

به "افزایش قیمت خانه در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت خانه در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید