اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش مجله مدیاپلیر، آخرین کاروان دانش آموزی از شهرستان اسفراین به ظرفیت 240 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرنگارگروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، آخرین کاروان دانش آموزی از شهرستان اسفراین به استعداد 240 نفربا 5 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

محمد اکرامی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه نمود: در دو بخش خواهران و برادران با همکاری سپاه جواد الائمه استان خراسان شمالی 5000 دانش آموز دختر و پسر از شهرستان های استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

اکرامی اضافه نمود: امروز در شهرستان اسفراین آخرین کاروان دانش آموزی به استعداد 240 نفر پسر در قالب 5 دستگاه اتوبوس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی اعزام شدند.

او گفت: این دانش آموزان در طول مدت سفر که 5 روز بطول خواهد انجامید از یادمان های هویزه، دهلاویه، اروند، شلمچه و منطقه عملیاتی والفجر هشت بازدید می نمایند و در راستا برگشت نیز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران خواهند رفت.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 342

به "اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید