شروع همکاری با مربی جدید تراکتور از نیم فصل دوم

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا صادقیان در مورد جدایی دنیزلی از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پس از زلزله تبریز و مسائل شخصی آقای دنیزلی، این مربی از نظر روحی به مشکل برخورد و نتوانست روی کارش تمرکز کند. دنیزلی پس از نتایج ضعیف به ما خاطرنشان کرد که می خواهد از تراکتور جدا گردد. مالک و اعضای هیأت مدیره به دلیل تجربیات تلخ سال گذشته، مخالف تغییرات بودند به همین دلیل از آقای دنیزلی خواستیم تا نیم فصل ادامه دهد اما روی رفتن پافشاری کرد.

شروع همکاری با مربی جدید تراکتور از نیم فصل دوم

وی در مورد فرایند یارگیری تراکتور در ابتدای فصل اظهار داشت: ابتدای فصل لیست تمام بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تراکتور را داشتند، به دنیزلی اعلام کردیم و ایشان این بازیکنان را اولویت بندی کرد. حتی با یک مهاجم شاغل در لیگ هلند هم توافق نموده بودیم که در لحظه آخر از حضور در تراکتور انصراف داد. جالب است بدانید این بازیکن پس از مذاکره با ما، به یکباره با پیشنهادات تیم های ترکیه ای روبرو شد و مانع حضورش در ایران شدند.

صادقیان ادامه داد: رزومه بازیکنان زیادی را به همراه آقای دنیزلی مطالعه نموده بودیم و در نهایت ایشان راجع بازیکنان نظر می داد. فورچونه را هم دنیزلی انتخاب نموده بود و اینکه چرا از او استفاده نمی کرد برای من هم سئوال بود! ولی در مسائل فنی دخالت نمی کردم. آقای دنیزلی در بازی ها ثبات ترکیبی نداشت و تنوع در تاکتیک، باعث شده بود که بازیکنان پست اصلی خودشان را هم فراموش نمایند.

وی در مورد پفراینده استوکس و اروین، اظهار کرد: پفراینده این بازیکنان مراحل قانونی را پشت سر می گذراند، معین تکلیف مسائل قانونی کمی زمان بر بوده و ما زمان ورود و خروج این بازیکنان را به وکیل باشگاه در استانبول تحویل داده ایم.

صادقیان اظهار داشت: جای تعجب دارد که چرا حکم فروزان تاکنون صادر نشده است. از مسئولان درخواست دارم در صدور حکم این بازیکن تعجیل نمایند.

وی در مورد حدس ها راجع به آینده نیمکت تراکتور گفت: بنده راجع اسامی مربیان حرف نمی زنم، امکان دارد با مربیان داخلی و خارجی مذاکراتی داشته باشیم و اینبار به این نتیجه رسیده ایم که سرمربی آینده تراکتور فرد جوانی باشد. صحبتی راجع اسامی نشده و مربی جدید از نیم فصل دوم روی کار خواهد آمد.

مدیرعامل تراکتور در مورد انتخاب شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم نیز توضیح داد: آقای شیخ لاری طی شش ماه گذشته کنار تیم بود و باتوجه به صحبت های صورت گرفته با بازیکنان، مطمئن هستم که از شرمندگی طرفداران بیرون می آییم و امروز نیز شاهد بازی خوب از سوی تراکتور خواهیم بود.

وی در مورد جابجایی تراکتور گفت: ضعف تیمی ما معین بوده و بازیکنانی در پست دفاع و خط حمله باید جذب تیم شوند. رزومه تعدادی از بازیکنان مطالعه شده و در جابجایی نیم فصل نفراتی به تیم اضافه خواهند شد.

صادقیان در انتها گفت: متأسفانه از بازیکنان جوان تیم هم در طول این هفته ها استفاده نشده است. معتقدم در کنار بازیکنان باتجربه، از جوانان نیز باید استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 175

به "شروع همکاری با مربی جدید تراکتور از نیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع همکاری با مربی جدید تراکتور از نیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید