آخرین شرایط جابجایی استقلال، پرداخت 40 میلیارد بابت بدهی ها

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل استقلال ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: متأسفانه سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا، سال خوبی برای هموطنان ما نبود و بعضی از خانواده ها داغدار درگذشت عزیزانشان به واسطه ابتلاء به این ویروس منحوس شدند. بنده امیدوارم که نوروز 1401 را به دور از این ویروس جشن بگیریم. می خواهم از فرصت استفاده کنم و عید نوروز را به کلیه هموطنان عزیزمان به خصوص طرفداران تیم عظیم استقلال تبریک بگویم. امیدوارم سال 1400، سالی به دور از بیماری برای مردم عزیزمان باشد و به لحاظ مالی شرایط کشور بهتر گردد و البته باشگاه استقلال در این سال با کمک خداوند متعال به موفقیت های عظیمی در هر سه جام پیش رو دست پیدا کند.

آخرین شرایط جابجایی استقلال، پرداخت 40 میلیارد بابت بدهی ها

وی در مورد جابجایی باشگاه استقلال اضافه نمود: ما تا به امروز با آقای سعید مهری و آرمان رمضانی قرارداد بسته ایم ضمن آنکه با نظر سرمربی محترم، تعدادی از بازیکنان جوان و آتیه دارمان را به صورت قرضی به تیم های دیگر دادیم که فرصت بازی پیدا نموده و در میدان بازی باتجربه شوند. یک نکته که لازم می دانم به آن اشاره کنم این است که ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و فکر می کنم طرح بعضی مسائل شاید در روحیه و کیفیت آن ها اثر گذار باشد. استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت. بضاعت و پتانسیل تیم فعلی ما بسیار بالاست و ان شاءالله با کوشش کادرفنی و بازیکنان و عنایت خداوند متعال بتوانیم در انتها فصل دل طرفداران را شاد کنیم.

مددی در مورد عملکردش در سال 99 گفت: از زمانی که بنده سرپرست باشگاه و در ادامه مدیرعامل شدم، کوشش کردم شرایط آموزشگاه باشگاه را با تغییر اساسی روبه رو کنم که الحمدالله شرایط تیم ها در رده های سنی پایه مطلوب است و در همه رده ها هم مدعی هستیم و هم استعدادهای خوبی برای معرفی به رده های بالاتر کشف شده است. در رده امیدها هم که مهم ترین رده پایه محسوب می گردد، قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در حوزه تیم فوتبال عظیمسالان دوبار پنجره باشگاه را باز کردیم و مبلغی بیش از 40 میلیارد تومان بدهی های گذشته داخلی و خارجی باشگاه را پرداخت نموده ایم. همچنین با وجود مسائل عدیده مالی، تا به امروز درصد مناسبی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نموده ایم و امیدواریم با یک تدارک خوب از ابتدای سال 1400، وارد رقابت های پیش روی داخلی و آسیایی شویم.

مدیرعامل استقلال در ادامه توضیح داد: در این فرصت، بسیار شایسته است از طرف خودم و هیأت مدیره محترم، از حمایت ها و پشتیبانی های کارگزار مالی باشگاه (شرکت داده گستر عصر نوین، مالک شرکت های معتبر و خوشنام های وب و پارس آنلاین) به ویژه از زحمات و حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر میری، مدیر عامل محترم شرکت و همکاران صادق و خدوم ایشان تقدیر و تشکر ویژه نمایم و امیدوارم این همکاری و تعامل در سال 1400 با اجرا و پیشبرد برنامه های مالی و درآمدزایی، با قدرت و استحکام بیشتری به پیش برود.

مددی در انتها تاکید نمود: بنده به عنوان خدمتگزار این باشگاه پرطرفدار، از طرفداران عزیز درخواست می کنم یکدل و منسجم همیشه و بیش از گذشته حامی و پشتیبان تیم و باشگاه باشند تا ان شاءالله سال 1400 سال سربلندی استقلال و نتایج درخشان این تیم عظیم و مردمی باشد و همه با هم و در کنار هم قهرمانی های استقلال را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1093

به "آخرین شرایط جابجایی استقلال، پرداخت 40 میلیارد بابت بدهی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جابجایی استقلال، پرداخت 40 میلیارد بابت بدهی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید